vineri, 23 martie 2012

Cum sa iti Salvezi Parul prin 3 pasi esentiali

Te-ai intrebat oare vreodata de ce parul tau este degradat si nu arata la fel de stralucitor si sanatos ca al vedetelor sau ca cel al persoanelor pe care le admiri?
Vrei sa afli cum sa ai un par stralucitor, sanatos si aranjat chiar la tine acasa economisind astfel timp si bani?
Si eu mi-am pus intrebarile acestea si iti recomand sa descarci acest Ghid Practic si Util despre:

“Cum sa iti Salvezi Parul prin 3 pasi esentiali: Vopsit, Spalat si Coafat la Tine Acasa, exact ca intr-un Salon Profesionist”


Descarca instant noul meu Ghid de 1 Euro usor de citit, pentru a descoperi secretele ascunse ale metodelor de ingrijire si vopsire a parului chiar la tine acasa, explicate pas cu pas, intr-o maniera simpla pe care si o adolescenta cu un minim de efort sa obtina un maxim de efect.

De la: Simona Chiriacescu
Data: 03.23.2012


Draga mea cititoare,

Ai patit vreodata sa vrei sa iti vopsesti parul si sa alegi sa faci asta la tine acasa si nu la un Salon de Infrumusetare si sa obti cu totul alta culoare fata de cea care sperai/cea care exista in poze produsului, sau chiar mai rau sa iti vatamezi parul si sa-l deteriorezi sau chiar sa-l arzi?

Crede-ma, stiu foarte bine cum e. Eu personal am patit acest lucru timp de mai multi multi ani si de fiecare data cand mi se intampla sa mi se deterioreze parul, ma duceam sa cer ajutor profesionist la Salon.


——————————————————————————————————–
Inca de la varsta de 16 ani am inceput sa imi vopsesc parul si metoda cea mai facila si la indemana pe care o foloseam atunci, dar si pentru mult timp dupa, a fost sa imi cumpar vopseaua de par de la magazinul de la bloc si sa ma vopsesc singura acasa, sau ajutata de o prietena. Toate bune si frumoase pana aici, doar ca nu de fiecare data obtineam culoarea pe care o vroiam si care aparea pe cutia produsului ci din contra obtineam o cu totul alta nuanta, ba mai mult am reusit performanta de a-mi arde parul de 2 ori si nu intelegeam care este faza. Motivul principal pentru care nu obisnuiam sa ma duc la un Salon Prefesionist de Infrumusetare, erau bineinteles, banii si uneori nu aveam dispozitia necesara sau din comoditate. Doar ca timpul a trecut, am mai crescut si am inceput sa frecventez ceva mai mult Saloanele Beauty si ori de cate ori imi vopseam parul, mi-l spalam si il coafam, rezultatul era foarte vizibil si parul meu parca reinvia. Si multa vreme nu am inteles de ce, pana cand la un moment dat, cand am deschis chiar eu un Beauty Salon. Apoi mi-a picat fisa. Lucrurile erau foarte simple si problemele veneau din 2 factori pe care nu ii luam in calcul sau ii neglijam :
1- Metodologia pe care o aplicam in a-mi vopsi parul este deficitara si incompleta. Nu aveam destule informatii de la persoanele avizate din domeniu, despre pasii care exista si care trebuiesc aplicati atunci cand iti vopsesti parul, dar chiar mai important de atat, “de ce” se aplica acesti pasi.
2- Produsele cu care ma vopseam acasa si aici ma refer la produsele obisnuite din comert sunt diferite fata de cele profesionale din salon si nu au o metodologie de aplicare sustinuta de principiile stiintifice care stau la baza modului cum actioneaza vopseaua, compozitia firului de par si modul cum interactioneaza vopseaua cu parul. Plus de asta, produsele profesionale au o cu totul alta numerotare si au in vedere 3 factori esentiali care se regasesc in parul vopsit: treapta de deschidere, culoarea si reflexul lucruri care se predau in scolile de specialitate si dupa care se ghideaza orice coafeza sau hair-stilist.
————————————————————————————————–

Din fericire pentru mine (si acum pentru tine), am gasit o cale de a iesi din asta…
Dupa ce in prealabil am terminat Facultatea de Jurnalism si un Master in Comunicare, am decis sa imi deschid chiar eu un Beauty Salon. Facand acest pas important in viata mea, am avut dorinta si curiozitatea sa particip la toate seminariile de specialitate din domeniu si aici ma refer la seminarii despre tunsoare, seminarii despre culoare, seminarii despre produse, seminarii despre regenerare, seminarii despre totul si despre orice, de la aproapte toate companiile prezente pe aceasta piata atat pe partea de coafor cat si pe domeniul de cosmetica, make-up si manichiura-pedichiura, pentru a intelege cum functioneaza lucrurile din toate perspectivele.

“Cum te poate ajuta Ghidul meu de 1 Euro … Permanent”

In ultimii ani, prietenii si rudele mele m-au incurajat si convins intr-una sa scriu un ghid complet despre “Cum sa iti Salvezi Parul la Tine Acasa prin 3 pasi esentiali: Vopsit, Spalat si Coafat ca intr-un Salon Profesionist” si in final m-am hotarat sa-l impart cu tine.

Inauntru, vei descoperi cele mai bune si mai actualizate strategii despre cum sa iti refresezi look-ul prin Vopsirea CORECTA a Parului, plus sfaturi practice despre cum sa iti speli parul intr-o maniera corecta dupa vopsire astfel incat parul sa fie protejat si culoarea sa dureze cat mai mult, Plus cele 5 Lucruri Esentiale pe care trebuie sa le ai in vedere cand iti realizezi o coafura Acasa. Are doar 4 pagini pentru ca nu e impodobit si umplut cu informatii irelevante, ci este un pachet cu informatii practice pe care le poti folosi instant.

Cateva persoane care deja au avut privilegiul sa acceseze acest ghid mi-au spus ca informatiile pe care le-am strans in aceste pagini scurte ale ghidului merita sute daca nu chiar mii de dolari.

Recunosc, nu are cel mai dragut aspect :-) Nu sunt designer grafic. Iar daca vrei sa fii impresionata de un scris elocvent si fantezist, atunci ghidul acesta probabil nu este pentru tine. Dar daca esti in cautare de sfaturi practice pe care sa te poti baza, direct de la radacini, scris de cineva cu multi ani experienta, atunci te pot ajuta! Acest ghid va transforma modul in care privesti Modurile de aplicare a Procedurilor de Infrumusetare din confortul propriei case.

Aici ai o schema a ceea ce se gaseste inauntrul ghidului:
  • Cele mai importante cai pentru a obtine un par vopsit sanatos.
  • Strategii din interior pentru cum sa iti realizezi un Vopsit Profesionist cu pasi usori de urmat VS Vopsirea parului cu produse obisnuite din comert
  • Cum sa eviti sa iti deteriorezi si sa-ti arzi parul
  • Trucuri pentru un Coafat eficient si rapid ce iti economiseste timp si bani
  • Cele mai importante metode pentru a depasi cele mai frecvente greseli atunci cand te vopsesti acasa
  • Marele mit despre “Cheia unui par sanatos prin periere intensa” si de ce este Fals

“De ce functioneaza acest ghid pentru persoanele care isi fac proceduri de infrumusetare acasa, respectiv pentru cele care aleg sa se vopseasca acasa, ca tine sau ca mine”


Daca ai citit pana aici, probabil te intrebi cum va functiona Ghidul meu si pentru tine, nu? Uite care e idea: Iti promit ca toate secretele pe care eu ti le dezvalui in acest ghid, vor continua sa functioneze pentru tine, pentru familia ta, si va functiona si pentru prietenii si colegii tai.

Daca din orice motiv nu esti complet satisfacut de rezultate, spune-mi si iti voi da inapoi de doua ori suma platita pentru el. :-)

Una din prietenele mele apropiate mi-a spus recent “Simona dintotdeauna am apreciat la tine ca ai stiut exact ce sa mi recomanzi in materie de par, lucruri care m-au ajutat cu adevarat ”. Dupa cum vezi, am o experienta unica in acest domeniu, pe care o impart pentru prima data.

Investitia ta pentru a primi acest ghid este de doar 1 Euro. Un Euro! Deci care este castigul, nu? Pai, o sa iti explic… :-)Intentionez sa cresc pretul curand. Dar momentan, ti-l ofer tie (si altora care intra pe acest site) pentru 1 Euro cu urmatoarea conditie:

Citeste-l. Apoi trimite-mi feedback cu parerea ta, pe blogul meu, la http://beautyathome.ro despre cum te-a ajutat. Atat e tot ce iti cer. Vreau parerea ta sincera pentru ca ma va ajuta sa fac modificari pentru a imbunatati ghidul pentru urmatorii cititori, care vor plati pretul intreg!

Asadar, a sosit timpul sa iei niste decizii…

Pentru a primi acces instant la link-ul de download al ghidului, chiar acum, apasa pe butonul “Cumpara acum” pe care il vezi mai jos…

DOWNLOAD INSTANT

Cum sa “

“Cum sa iti Salvezi Parul prin 3 pasi esentiali: Vopsit, Spalat si Coafat la Tine Acasa, exact ca intr-un Salon Profesionist”

Ia-l astazi, pentru 1 Euro - oferta limitata!


“Inca esti nesigur in ce priveste pretul? 1 Euro Citeste mai departe!

Inteleg de ce poti fi prudent/ precaut. La urma urmei, nu ne-am cunoscut niciodata, nu ma cunosti, nu te cunosc. Asta e o parte din motiul pentru care am pus un pret atat de ridicol de mic ghidului meu 1 Euro.

Sper ca iti vei spune, “asta e, sunt numai 1 Euro, ce am de pierdut?!” Plata prin cardul tau de debit sau de credit este procesata de PayPal, deci este complet protejat si garantat de ei. Stiu ca vei beneficia foarte mult de aceasta informatie, asa ca am incercat sa inlatur orice bariere pentru tine.

Demonstreaza putina incredere in mine si vei fi incantat ca valoarea informatiei din ghidul meu te va rasplati cu mult mai mult. Mi s-a spus ca ar trebui sa cer cel putin de zece ori mai mult decat pretul de acum, dar nu vreau sa fac asta pana ce nu adun mai mult feedback de la cititori ca si tine.

Actioneaza acum, ia ghidul, si transforma Ingrijirea de acasa prin Vopsit, Spalat si Coafat – intr-o experienta Grozava azi!

30 de zile, fara intrebari – Banii Returnati Garantat!

“Sunt atat de increzatoare ca vei fi incantata de acest ghid incat ti-as da cu placere 200% din banii platiti de tine, adica (2 Euro) daca acest ghid special nu reuseste sa se ridice asteptarilor tale, cu sfaturile practice si usor de urmat si cu informatiile relevante pe care le contine.”
Cu mare drag,
Simona Chiriacescu

P.S. Trebuie sa actionezi acum. Sincer nu stiu pentru cat timp acest ghid va ramane la acest pret 1 Euro. Dupa cum am explicat, acest pret de test este temporar, pentru a aduna feedback pe blogul meu (pagina de “Home” de pe website) despre acest raport. Imi rezerv dreptul de a creste pretul cat de curand fara avertisment. De aceea, ACUM este timpul sa iei mouse-ul si sa apesi pe butonul “Cumpara acum” pe care il gasesti mai jos…
P.P.S. Cel mai rau lucru pe care il poti face este sa nu faci nimic. Nu vei mai primi informatii, iar timpul pe care l-ai petrecut pe aceasta pagina va fi fost irosit. Nu te lasa prada fricii de necunoscut. Investeste 1 Euro si primeste inapoi sute sau mii de dolari ca rezultat al expertizei pe care o impart cu tine in acest ghid. Nu vei regreta, iti promit! Asadar, hai sa impachetam acum :-) apasa pe butonul de mai jos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu